28/05/2026
Som någon annan skrev förut- så tro inte på allt du ser på Instagram 😉
Tar en liten kaffepaus i mattvätten och gör vår soldyrkare Pablo (den stora vita hunden som ligger där) sällskap i solen.
Glamoröst? Neeeej…men nån måste ju göra det.
Ja, förberedelserna är i full gång inför studentfirande nästa vecka.
Maten står för och pyntandet står .design för😊
Vänta nu🤔…det är ju jag på båda🫣
Tur att vi är duktiga och vet vad vi gör😇