Kakmalin X3 S

Kakmalin X3 S Hej! Jag är en två barnsmor som älskar att koka saft & marmelad av frukt & bär som jag odlar. Säljer hemlagad saft och marmelad på marknader och loppisar.

Jag syr barntröjor, barnklänningar, förkläde, tygkassar och hårsnoddar. Jag står på marknader runt Kalmar/Öland så håll koll här när jag är ute på turne. 🙂 Säljer och tar emot beställningar på hårda och mjuka kakor. Syr kuddfodral 40x40 cm och 45x45 cm, tygkassar, barntröjor, klänningar, förkläder till både vuxna och barn och lapptäcken till bebisar!

Det är inte ofta jag tar emot tårtbeställning men när en väns son vill ha en regnbågstårta till skolavslutningsfikat så ...
13/06/2026

Det är inte ofta jag tar emot tårtbeställning men när en väns son vill ha en regnbågstårta till skolavslutningsfikat så tackar man självklart inte nej till detta. Då är det bara och kavla upp armarna och kör. 🫶🏻

Fyllning blev frosting smaksatt med mixade blåbär som då blev lila. Vaniljkräm efter den gröna botten. Sista frosting lagret är smaksatt med mixade jordgubbar.

Då den sista botten skulle vara orange och jag glömde köpa gul karamellfärg till den botten så rev jag i lite apelsin skal och pressade apelsinsaft. Men kunde lika väl tagit rosa pastafärg till botten och avslutat med vit frosting istället. 😂

Men jag är riktig nöjd med min insats och det blev lite frosting över så mina pojkar fick en skolavslutnings tårta oxå. 🥰

Välkomna till Kyrkelunds marknad i Rockneby idag mellan kl 11-14. 🫶🏻🌸☀️Morsdags erbjudande på förkläde 150kr ord: 200krF...
30/05/2026

Välkomna till Kyrkelunds marknad i Rockneby idag mellan kl 11-14. 🫶🏻🌸☀️

Morsdags erbjudande på förkläde 150kr ord: 200kr

Fin hatten fick äntligen komma fram. 😉😂🎉

Full rulle efter en helg med konfirmation och skolresa så nu har jag även bokat ett bord hos Kyrkelund som är imorgon me...
29/05/2026

Full rulle efter en helg med konfirmation och skolresa så nu har jag även bokat ett bord hos Kyrkelund som är imorgon mellan kl 11-14. 🥳

Hoppas vi ses imorgon. 🤗

När man inte kan sova så är det lika bra man går ner till syrummet och börja mass producera med massa  förkläder. 😉😅Gick...
09/05/2026

När man inte kan sova så är det lika bra man går ner till syrummet och börja mass producera med massa förkläder. 😉😅

Gick upp halv s*x, tog en dusch och sen en timme senare gick jag ner. På med en ljudbok och sen var jag igång och sy tills proppen gick. 🙃 bytte propp men även den gick… så då kanske man ska väcka mannen som får kolla på det. 🫣🫠 alltid är det något som krångla när man har fått upp glöden på att sy. 😅

Trevlig helg 🌸

Spanar in mina fruktträd, körsbär/bigarrå och i år blommar alla 3 äppelträden och bjuder på många blommor. Medan pärontr...
04/05/2026

Spanar in mina fruktträd, körsbär/bigarrå och i år blommar alla 3 äppelträden och bjuder på många blommor. Medan päronträdet bjuder inte på lika många blommor.. Men ska försöka vara snabbare och skörda de päron som kommer. Hoppas bara frosten håller sig borta nu. ✊🏻✊🏻

Första jordgubbe plantan med blomma. 😍😍

Hoppas på ett dunder skörd detta året. 🥰🥰

Idag är jag på plats hos Kyrklunds vårmarknad i Rockneby mellan kl 11-14! Välkomna! 🥰🥰🌸
28/03/2026

Idag är jag på plats hos Kyrklunds vårmarknad i Rockneby mellan kl 11-14! Välkomna! 🥰🥰🌸

Snart kommer tranan så vi har i Kalmar trakten och kanske få fler ställen. 😉 Jag är inte uppväxt med tranan men vem säge...
15/03/2026

Snart kommer tranan så vi har i Kalmar trakten och kanske få fler ställen. 😉 Jag är inte uppväxt med tranan men vem säger inte att man kan börja med en traditionell i vuxen ålder.

Men iallafall varje år runt den 25:e mars som är också är våffeldagen så hänger alla barn en strumpa på dörren eller liknanden så ligger det lite godis i strumpan. Eller så har vi också snart påsken. Istället för godis så kanske något barn vill ha en snygg/cool tröja i sin strumpa eller påskägg. Jag har fortfarande några tröjor i dess storlek kvar. Hjälp mig och bli av med tröjorna så nya tryck och tröjor kan komma fram. 😊

Ha en fin söndag 🌸🌸

Cookies förberedelse till vårmarknaden den 28 mars. 😍😋Första satsen blev lite för mycket mjöl så det blev prov bakning o...
09/03/2026

Cookies förberedelse till vårmarknaden den 28 mars. 😍😋
Första satsen blev lite för mycket mjöl så det blev prov bakning och provsmakning så goda med lite flingsalt på toppen efter gräddningen. 😍😋

Jag kommer och grädda och paketera kakorna på torsdagen alltså två dagar innan marknaden.

Här kommer jag och stå den 28 mars.Det kommer och finnas cookies med smörkola, äppelmust med smak av ingefära och kardem...
07/03/2026

Här kommer jag och stå den 28 mars.

Det kommer och finnas cookies med smörkola, äppelmust med smak av ingefära och kardemumma och marmelad. Barntröjor, barnklänningar, förkläde för vuxna, tygkassar och hårsnoddar.

Hoppas vi ses. 🌷🌱☀️

05/02/2026

Jag firar mitt 12:e år på Facebook. Tack för ert fortsatta stöd. Jag hade aldrig klarat det utan er. 🙏🤗🎉🥰

Adress

Triberga 155
Mörbylånga
38662

Webbplats

Aviseringar

Var den första att veta och låt oss skicka ett mail när Kakmalin X3 S postar nyheter och kampanjer. Din e-postadress kommer inte att användas för något annat ändamål, och du kan när som helst avbryta prenumerationen.

Kontakta Affären

Skicka ett meddelande till Kakmalin X3 S:

Dela