19/06/2026
Vi vill önska er alla en trevlig midsommar!🌸
Ett 30 tal kransar har delats ut och även en brudbukett fick de bli denna helgen🫶🏻
Sen vill jag även passa på och tacka för min fina utmärkelse jag fick på midsommarfirandet! Årets Nättrabybo🌟
Jag är så tacksam för varje person som väljer att komma hit och handla, stötta och hejar på mig! Ni är guld värda och utan er hade de aldrig gått!❤️
Nu tar även jag lite ledigt så vi syns på måndag igen! Ha en fantastisk midsommarhelg!🌟
Hälsningar Nathalie🌸