12/05/2026
Biarritz 💖
Vi har länge drömt om att åka hit! Emil mest för surfet, jag för känslan av staden, havet och allt härligt den har att erbjuda. Och ja… vi kan redan nu säga att nästa resa hit redan planeras ❤️🔥
Biarritz hade verkligen allt (förutom toppenväder varje dag 🌧️😅), men vi lyckades ändå få några magiska soldagar. Det blev surf, långa middagar, ostron (såklart), gott vin, strandhäng och tre nätter på fantastiska en riktig semester i semestern.
Men mest av allt är jag så stolt över att vår Noah som lärt sig att surfa, och älskar det. Nu står surfbräda och våtdräkt högst upp på önskelistan, något pappan i familjen inte verkar helt svårövertalad till 🙄🏄♂️
Tack Biarritz för den här gången ❤️ Vi ses snart igen.
Tanken var egentligen att köra vidare till San Sebastián för ännu mer 🏄🏽♂️ men 12 grader och 🌧️ lockade inte riktigt… Så nu rullar vi vidare mot Medelhavet för att jaga solen istället 😂☀️🚐