17/06/2026
Igår lämnade jag in jobbnycklar och dator sedan susade jag iväg till Seemann för att fylla på förrådet med lera och glasyr. Idag öppnar jag dörren till det som blir min enda arbetsplats i drygt ett år. Först ser jag fram emot en sommar fylld av marknader och Öppen verkstad sedan kommer hösten med skulpturkurs och eget experimenterande i krukmakeriet. Det ska bli så spännande och roligt! Välkomna förbi!