31/12/2025
Merhabalar ,
Etrafıma bakıyorum herkes 2025’in muhasebesini yapıyor ve 2026’dan beklentiler içindeler. İnanır mısınız bu sene ikisi de içimden gelmedi. 2025 iyisiyle kötüsüyle yaşandı. Bir yaş daha büyüdük hayatı deneyimledik.
Benim kalbimden neler mi geçiyor ? Öncelikle ve ailem için tüm insanlık için sağlık dilemek istiyorum. Hastalıklara acil şifalar ve ve kolaylıklar diliyorum.
Basit , sade ve Özde yaşamayı seçiyorum sabah uyandığımda nefes alıyorsam o günü kutlayarak güne başlıyorum. Keyif, huzur neşe, eğlence , gülmek hepsi istiyorsak yaratabileceğimiz şeyler önemli olan istemek sadece istemek.
Bir güzel müzik , bir iki candan dost , bir kadeh içki ve güzel bir sofra benim hayatımın özeti olabilir. Bu yıl da bunun için niyet edeceğim.
Hepimize iyi bir sene olsun , güzel sofralarda buluşmak dileğiyle , kalın sağlıcakla ♥️🎄🎄🎄