Asz.DailyCook

Asz.DailyCook Thermomix Team Manager

�Winner of a FREE LIMITED EDITION BLACK THERMOMIX
�5xClub 10 2022 Thermomix Advisor

Assallamualaikum, Salam Jumaat, Selamat petang semua 😊Followers asz ada yang dari ipoh? Siapa yang di Ipoh tu, jom join ...
18/04/2025

Assallamualaikum, Salam Jumaat, Selamat petang semua 😊

Followers asz ada yang dari ipoh?

Siapa yang di Ipoh tu, jom join Event Pound bersama adik asz ni, Nina Razak.

Nina dah menjalani latihan dari dalam dan luar negara tauu. So jom cepat cepat register, limited seat tauu.

POUND event kali ni confirm lain macam! 😎
Workout dengan musik, vibe happening dan yang paling penting, kita sweat it out sama-sama okay! Tak kisah kome baru nak try atau dah pro, janji datang dengan energy dan kita have fun! ✨

Tarikh: 26 April 2025
Masa: 9:30 am - 11:00 am
Tempat: Aeonmall Kinta City, Ipoh

Slot tak banyak, siapa cepat dia dapat.
Nak join? Cepat-cepat scan QR code tu atau klik link ni :

https://forms.gle/8nySgPHJV1sSobjJA

dan daftar sekarang 😉!

Kita POUND bagi gegar Ipoh, jom! ⚡️⚡️⚡️

17/08/2024
Dah setahun dah guna INTRIX ONE TAP WATER PURIFIER. Water filter yang TERBAIK.✅Command centre dia tersembunyi bawah kabi...
14/08/2024

Dah setahun dah guna INTRIX ONE TAP WATER PURIFIER. Water filter yang TERBAIK.

✅Command centre dia tersembunyi bawah kabinet, NO MORE BULKY BOX atas table top, NO MORE TIUB BERSELIRAT attach dekat tap.

✅ Tak perlu monthly servis. Just tukar Filter setahun sekali.

✅ The Most Certified Water Purifier

✅ Filter Certified HALAL

✅The first one use TITANIUM sebagai rod pemanas.

✅Air masih mengandungi mineral. Bukan air RO

Ofcourse Paling best is :

✅Air minum, ✅Air Panas ✅ Air sejuk DIRECT DARI TAP😍😍

INTRIX ni banyak projek dekat Europe, dekat Antartika pon ada. Dekat Malaysia sebelum ni dia dalam pasaran Hotel 5-7 bintang, company2 besar. Start tahun lepas baru diorang mula pasaran domestic house.

Nak tahu details lagi, roger2 je, now ada PROMOO DISKAUUNN tauu.

www.wassap.my/60164452817/naktahuintrix

Salam semua, pernah tau tak ada water filter yang ada air panas, air sejuk dan air minum biasa tapi direct dari tap. Now...
30/06/2024

Salam semua, pernah tau tak ada water filter yang ada air panas, air sejuk dan air minum biasa tapi direct dari tap.

Now dah ada air sejuk tauuu. Bestttt. Table top clear, tak da bulking box.

Air direct tap macam dekat oversea tu.

No monthly maintenance sebab dia gunakan rod pemanas titanium, takda rusting karat etc.

Air masih ada mineral. So kita minum mineral water bukan air osmosis.

Hanya tukar filter setahun sekali.

This week ada flash sales. Guna code “ASZINTRIX” akan dapat freegift or diskaun, boleh pilih nak promo yg mana 😊

Rumah tak siap lagi? Boleh book dulu dan install kemudian 😊

Full payment dan Installment available.

Cepat cepat dapatkan promo ni, contact asz okay 😊

www.wassap.my/60164452817/naktahuintrix

Siapa yang nak pinang thermomix tapi tak ada kredit kad, now dah boleh.Nak tahu details berkaitan thermomix, boleh pmasz...
07/05/2024

Siapa yang nak pinang thermomix tapi tak ada kredit kad, now dah boleh.

Nak tahu details berkaitan thermomix, boleh pm
asz atau klik link di bawah ya 😊

https://linktr.ee/asz.dailycook

FIRST TIME EVERRR HQ bagi promoooo ni.Berbaloiiii sangat.Nak risik risik thermomix, boleh roger roger asz kay 😘https://l...
16/04/2024

FIRST TIME EVERRR HQ bagi promoooo ni.

Berbaloiiii sangat.

Nak risik risik thermomix, boleh roger roger asz kay 😘

https://linktr.ee/asz.dailycook

Asz.Dailycook
Thermomix Team Manager
Thermomix Advisor Since 2021




Semalam berbuka husband asz tolong masak ayam percik. Senang je katanya,dia ikut resepi dari Cookbook dynaMix Diari Rama...
25/03/2024

Semalam berbuka husband asz tolong masak ayam percik.

Senang je katanya,dia ikut resepi dari Cookbook dynaMix Diari Ramadhan Tahun lepas.

Cookbook ni asz ada sket lagi stock. Kalau ada yang nak, boleh klik link bawah ya 😊

Cookbook Diari Ramadhan RM50

Cookbook Riang Raya RM50

Beli 2 cookbook, RM90, postage RM10.

Siapa yang berminat, boleh klik link di bawah ya.

http://www.wasap.my/60164452817/dynaMIXcookbooks

Sejak anak asz dah tukar sekolah pagi, rutin asz banyak berubah, berubah kepada positif.Dulu pagi pagi macam terkejar ke...
31/01/2024

Sejak anak asz dah tukar sekolah pagi, rutin asz banyak berubah, berubah kepada positif.

Dulu pagi pagi macam terkejar kejar, sekarang, lepas hantar anak sekolah pagi, macam macam boleh buat.

Lepas hantar anak sekolah, terus start masak. Mula masak nasi, 18 min. Sambil tunggu nasi masak, siang siang bahan. Lepas nasi siap, sambung masuk lauk.

Menu simple cepat dan ringkas sayur campur udang. Alhamdulillah, sekejap je setel, dah boleh buat keje lain pulak 😊 Anak asz pon s**a

Minggu ni dah start New Promo tau. Besttt. Promo kali ni akan dapat hadiah bernilai RM738 tauu.

Nak risik risik thermomix, boleh roger roger asz kay 😘

https://linktr.ee/asz.dailycook

Asz.Dailycook
Thermomix Team Manager
Thermomix Advisor Since 2021




Address

Menglembu

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Asz.DailyCook posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Shortcuts

Share